Boekhoudkundig administratief medewerker

Doel van de functie

De boekhoudkundig administratief medewerker beheert de financiële administratie en is het eerste aanspreekpunt op financieel gebied. Hij/zij biedt ondersteuning aan de externe accountants.

Taken en verantwoordelijkheden

  • Verwerken van inkoop- en verkoopfacturen.
  • Debiteurenbeheer, het beheren en opvolgen van (tijdige)betalingen
  • Creditfacturatie
  • Kas en bank beheer
  • Koppelen van betalingen door diverse betaalsystemen
  • Het verwerken van betalingen in CRM systemen
  • Het inboeken op basis van journaalposten, kostenplaatsen, voorraden en memoriaal boekingen
  • Het maken van specifieke berekeningen voor budgetten
  • Het samenstellen en controleren van de financiële administratie
  • Het maken van financiële rapportages
  • Proactief signaleren en aandragen van verbetervoorstellen m.b.t. administratieve procedures
  • Overleg adviserende rol met directie

Kennis en vaardigheden

  • HBO werk- en denkniveau
  • Kennis van administratieve en financiële processen
  • Kennis van Microsoft Excel
  • Kennis van boekhoudprogramma’s
  • Integriteit
  • Accuraat
  • Communicatief
  • Gestructureerd
  • Adviserend
  • Zelfstandig

STUUR JE CV EN MOTIVATIE NAAR: KIM@ESDH.NL